poniedziałek, 9 lipca 2012

Złociści Biało-Czerwoni!

Biało - Czerwone, to barwy niezwyciężone! Kochani, minęło tyle czasu i nic. Nadal nie jestem w sanie napisac nic konstruktywnego. Przepraszam, ale taka prawda. Wciąz jestem pod wpływem wczorajszych emocji! I naprawdę, wiele nie ostudziły si ę we mnie przez noc. Wiecie co? Dzięki naszym siatkarzom nawet wstanie o morderczej godzinie 4:40 było nadzwyczaj lekkie! :)


Panowie, jesteście wielcy, i nikt tego nie podważy. "Bo zwycięzca ma zawsze racje!".  
Dla takich chwil ja ta powyższa i te poniższe ogląda się siatkówkę. Dla takich chwil jest się z zespołem na dobre i na złe. Właśnie dla takich. Kochamy was!


I jeszcze na koniec video, które chyba każdy widział. Igła - mistrz drugiego planu!
Niestety świętowanie nie obyło się bez ofiar... Biedny Ząb Winiara. Będziemy pamiętać o nim zawsze!




11 komentarzy:

  1. To było coś niesamowitego. Piękny mecz, aż trudno po tym wszystkim wrócić do szarej codzienności ;) Igła to mistrz, a Winiar będzie miał ciekawe wspomnienia haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałość. Słowo, które określa całe te wesołe zamieszanie :) Historia pamięta tylko zwycięzców, więc mamy miejsce w niej na stałe. Pokój Zębowi Winiara !

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepiej być nie mogło. Ja osobiście bardzo chciałam aby USA zajęło 2 miejsce. No i ponoć mieliśmy mieć grupe śmierci i co?? I mieliśmy, tylko żę nie nas ona uśmierciła. Radość nie do opisania;D

    OdpowiedzUsuń
  4. w złocie nam do twarzy :))
    Dziękujemy ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Także długo nie byłam w stanie nic napisać ;)
    Piękne chwile, niezapomniane emocje i ta radość naszych "Złotopolskich" ;) Ja się na nich patrzy, uśmiech sam pojawia się na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obyśmy jak najdłużej to złotko utrzymali i będzie gites!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne emocje buzowały w nas wszystkich przez cały czas i to nawet dzień po ;) Kiedy obudziłam się rano w poniedziałek zastanawiałam się czy to nie był sen, ale NIE! :) Igła i Dzik mistrzowie drugiego planu :D Koooooocham ichhhhh !! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. "Jedynki już nie mam":D
    Może mnie nie ma na blogu, może mnie nie ma na forum, może nie tak często zaglądam na strony o siatkówce (chociaż nie, to ostatnie robię cały czas)jednak każdy mecz to były straszne nerwy. Ja jeszcze dziś się cieszę jak głupia. Mamy złoto! Szkoda, że do Olimpiady tak długo, ja już chcę Igrzyska!!!
    Ech, uwielbiam to uczucie.

    Pozdrawiam Cię serdecznie z przeprosinami, że tak rzadko tu zaglądam (a lubię). Ciesz się, ciesz się, bo jest z czego. Mamy złoto!!!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to teraz podniosłaś moją samoocenę ;-) Dziękuję bardzo, miło mi.
      Nie masz za co przepraszac, osobiście rozumiem. Są rzeczy ważne i ważniejsze. No i ta pogoda... :)

      Usuń
  9. Biało czerwone to barwy niezwyciężone!!!!!!! Wspaniały okres na polskiej siatkówki i oby trwał jak najdłużej 4 imprezy- 4 medale :) w Londynie musi byc podium :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezapomniane wmocje. Nawet podczas wyjazdu dało sięcoś wykombinowac i obejrzeć finał :)

    OdpowiedzUsuń