środa, 7 listopada 2012

Damian Wojtaszek już po operacji :-)

Damian Wojtaszek, libero Jastrzębskiego Węgla, przeszedł w poniedziałek w klinice w San Marino zabieg zespolenia pękniętej kości łódeczkowatej w nadgarstku. - Jest to jest jedna z ośmiu kości nadgarstka, ale właśnie ona najczęściej ulega kontuzjom. Ze względu na jej specyficzną budowę, ciężko się ją leczy. Lekarze wręcz nazywają ją „wredną” kością. U siatkarzy uraz ten zdarza się rzadko, częściej u motocyklistów, choć z tego co wiem, z podobną kontuzją co Damian jakiś czas temu zmagał się środkowy Resovii Grzegorz Kosok – wyjaśnia Patryk Kłaptocz, fizjoterapeuta Jastrzębskiego Węgla.


Damian był operowany przez wybitnego specjalistę z ogromnym doświadczeniem, który ma na swoim koncie ponad 500 podobnych zabiegów.

Naszemu libero życzyę powodzenia i szybkiego powrotu na parkiet. Wracaj do zdrowia Damian!

jastrzebskiwegiel.pl

2 komentarze:

  1. mam nadzieję, że Damian szybko powróci na parkiet, bo mimo mojego szacunku dla tego młodego libero, to jednak JW przyda się taki porządny, doświadczony siatkarz ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech Damian szybko wraca do zdrowia, brak go w drużynie...
    A ja szczerze mówiąc jak dzisiaj usłyszałam, że już po operacji to się trochę przestraszyłam (wiem, że późno, ale cóóż...) bo fakt, że odbywało się to tak daleko i czeka go trochę rehabilitacji...
    W każdym bądź razie jeszcze raz zdrówka ;)

    OdpowiedzUsuń