niedziela, 29 kwietnia 2012

Sezon 2011/2012 w statystykach

Portal sportowefakty.pl zamieścił statystki drużynowe i indywidualne z minionego sezonu PlusLigi. W wielu z nich czołowe miejsca zajmują Jastrzębianie! Zarówno indywidualni zawodnicy jak i cała drużyna. 

Wynika z nich, że na 3. miejscu drużyn z największą skutecznością ataku uplasował się właśnie Jastrzębski Węgiel z wynikiem 48% skuteczności. Jastrzębian wyprzedziły takie zespoły jak ZAKSA i Skra (po 50%) oraz Resovia (51%).

Michał Łasko

Jeśli chodzi o drużyny najlepiej punktujące, miejsce 1. zajmuje... Jastrzębski Węgiel. A jakżeby inaczej! Zespół  w 118. setach zdobył 1896 pkt! Wyprzedzając tym samym Delectę Bydgoszcz, która zdobyła niewiele mniej, bo 1843 pkt w 115. setach. Tuż za nimi uplasował się Rzeszów z liczbą 1835 pkt w 107. setach.
A to wszystko m.in. za sprawą tego pana z prawej, który zajął 2. miejsce w klasyfikacji indywidualnej najlepiej punktujących PlusLigi z wynikiem 539 pkt w 106. setach (zaraz za Grozerem).



W klasyfikacji najlepiej blokujących drużyn (przed Skrą i Delectą) Jastrzębski Węgiel również zajął 1. miejsce z wynikiem 297 pkt zdobytych blokiem przez zespół (wielka w tym zasługa atakującego Michała Łasko, środkowego Russella Holmesa czy pary przyjmujących Kubiak-Bartman).

Mimo tego, że nie Jastrzębie nie znalazło się w pierwszej trójce w klasyfikacji najlepiej przyjmujących drużyn, to jednak w indywidualnym zestawieniu przyjmujących na 3. miejscu znalazł się Michał Kubiak mając 28% bardzo dobrego przyjęcia. Wyprzedzający go, Michał Dębiec i Adrian Stańczak mieli niewiele więcej, bo obaj po 32%.


Wydaje mi się, że te statystki pokazują, że jednak w Jastrzębiu wcale nie dzieje się tak źle a panowie całkiem nieźle się prezentują, czy to drużynowo, czy też indywidualnie. Wystarczy poprawić jeszcze przyjęcie i zagrywkę i utrzymać a nawet poprawić resztę i statystki po kolejnym sezonie będą się prezentować całkiem nieźle. Oby tak dalej! ;-)

Udanej majówki wszystkim życzę! Bo pogodę mamy jak na razie piękną, więc trzeba korzystać ;)

13 komentarzy:

  1. Dziękuję i Tobie też :)
    A Jastrząbki do przodu :)
    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje, dla Ciebie również ;D
    noo jw w tych statystykach bardzo dobrze wyszedl
    oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ja w ogóle muszę coś pisać ;) Ty przecież wszystko wiesz... Ale ze względu na to wszystko, i tak i tak każdy post będę komentować, a żeby było fajniej xD Ja te statystyki śledziłam na pluslidze od stycznia i się wiele nie zmieniło. Wypowiadać się na temat tego straconego brązu, srebra czy złota się jednak nie będę. Ale wiadomo na co stać tą drużyną i koniec, piszę po raz 100000000000000000 to samo. ;)
    Statuetka za najbardziej bezsensowne komentarze wędruje do..... mnie. Dziękuję ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Twoje zdanie już zdążyłam poznać, ale nie powiem, miło mi że komentujesz i (mam nadzieję) czytasz. ;-)
      Jasne że wiadomo na co stać tą drużynę i wiadomo z kim. Ja się przyznam że nie śledziłam ich na bieżąco, tylko zaglądałam jak mnie to zainteresowało.
      Nie wiem ile jeszcze razy będę Cię musiała zapewniać że nie piszesz bez sensu, ale zrobię to po raz kolejny. Nie piszesz bez sensu! ;)
      P.S. Nie będę Cię już męczyć skoro nie czujesz się z tym lepiej ;PP
      P.S. 2 Pamiętam o tym co mam na mailu, pamiętam.

      Usuń
  4. po statystykach widać gdzie jest nasze miejsce :) zresztą dobrze napisałaś: troszke te statystyki poprawic a będziemy na górze tabeli. Boję się myśleć, co by było gdyby Łaski nie było.. gdzie Jastrzębie by było w lidze? I nie powiem, że nie, ale zaskoczyła mnie wiadomość o Kubiaku. Cały czas mi się wydawało, że najlepiej w Jastrzębiu przyjmuje, ale żeby znalazł się tak wysoko w statystykach ogólnych? Miłe :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieję, że w następnym sezonie nie tylko w statystykach Jastrzębie będzie "w czubie" ;).
    masz rację, subtelnie zdradzam, na jakim miejscu chciałabym ich widzieć :D.
    Michał Łasko - Mistrz ! :). z Nim w ataku Jastrzębie jest jeszcze mocniejsze :).

    pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Kubiak w trójce najlepszych przyjmujących? Yyyyy. Te statystyki nie pokazują tego co naprawdę jest na boisku. XD Bo jest wielu innych siatkarzy przyjmujących o wiele lepiej. Np. inni libero. xd ale dobra. :D

    Nagłówki ci podesłałam w pw na forum. ;* mam nadzieję, że ci się spodobają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć, pamiętasz może Angele z TSPodbeskidzie.blog.onet.pl ? bodajże tak ten blog się nazywał już nawet nazwy dokładnej nie pamiętam w każdym razie kiedyś tam usunęłam teraz powracam ale również na blogspot bo widzę, że więcej ludzi tutaj się przeniosło a na blog.onet.pl nie mogłam znaleźć żadnych blogów o sporcie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak widać sport rządzi się swoimi prawami - z statystyk wynika, że Jastrzębski był lepszy niż odzwierciedla miejsce w lidze.
    Te statystyki mogą być dobrym prognostykiem na przyszły sezon.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to mówią, jest prawda, kłamstwo i statystyki ;D
    Statystyki nie zawsze odzwierciedlają, to co naprawdę dzieje się na boisku i w tym wypadku jest tak samo. Jeśli by przyznawać miejsca za stat. to Skra byłaby 4-6, a JW pewnie 2 :D Tak jak napisałaś, poprawią przyjęcie i w przyszłym sezonie mogą grać o medal (o ile utrzymają skład).
    Dziękuje, Tobie także życzę udanej majówki ;) Oby pogoda się nie zepsuła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na co dzień nie interesuje się siatkówką, ale muszę przyznać, że wygląd oraz treść bloga jak na jego początek robią wrażenie. Bardzo ciekawe zestawienie statystyk. Z pewnością będę zaglądał częściej.

    A jeśli interesujesz się piłką nożną to zapraszam również do siebie;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń