piątek, 27 kwietnia 2012

Witam :)

Cześć. Mam na imię Ania, za kilka dni kończą 18 lat. Niektórzy z was znają mnie także jako Carbo, autorkę bloga jastrzebski.blog.onet.pl, którego prowadziłam od końca czerwca ubiegłego roku. Jak pewnie niektórzy wiedzą (czyt. osoby które przeniosły się z onetu tutaj), z onetem dzieje się od kilku miesięcy coś nie tak. I tak jestem z siebie dumna że tyle wytrzymałam. Ale kilka dni temu powiedziałam DOŚĆ. Wkurzyłam się na ten portal i to ostro. Tak więc tutaj będę kontynuować wyżej wspomnianego bloga.
Jak na razie będę ogarniać blogspota. Mam nadzieję że długo mi to nie zajmie i juz niedługo będę regularnie pisać :) Pozdrawiam i lecę na mecz Polska-Niemcy, bo już drugi set.

11 komentarzy:

  1. Witaj na blogspocie. Fajnie, że się przeniosłaś, bo blogspot oferuje o wiele więcej funkcji no i tak nie zacina :D

    Czekam na nn :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nojak na razie bardziej mi się podoba :) I wszystko chodzi jak marzenie. Nie tak jak na onecie. Już niedługo powinnam ruszyć na dobre :)

      Usuń
  2. Że tak się wyrażę, uroczy avatar ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo o mogę powiedzieć to samo :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. cześć, cześć :).
    będę zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. witam i życzę powodzenia!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hahahahahh ;D
    ale sie zakrecilam
    carbo, a nie danger
    przepraszam bardzo ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie rozkminiałam, ale się skapnęłam że pewnie się pomyliłaś ;)

      Usuń
  7. taa.. muzyka na full pełno zakładek, forum i tak wyszlo..
    pzrepraszam jeszcze raz i pozdrwiam ;*

    OdpowiedzUsuń