poniedziałek, 14 maja 2012

Kolejny zawodnik przedłużył kontrakt!

Kolejny zawodnik Jastrzębskiego Węgla przedłużył kontrakt (tym razem o rok). Mowa o środkowym śląskiego klubu, Amerykaninie Russellu Holmesie.


W sobotę, 12 maja 32. urodziny obchodził Rob Bontje, holenderski środkowy grający na pozycji  środkowego. Troszeczkę spóźnione życzenia wszystkiego najlepszego, sukcesów, kolejnego udanego sezonu w Jastrzębiu, zdobycia mistrzostwa i braku kontuzji. Wszystkiego Najlepszego!



Przepraszam że piszę o tym dopiero teraz, ale w sobotę była sobota, a w niedzielę odpoczywałam po sobocie ;)

Michał Łasko wywalczył wraz z Italią awans na Igrzyska Olimpijskie w Londynie wygrywając wczoraj z reprezentacją Niemiec 3:2.

Awans na Igrzyska z reprezentacją USA wywalczył też wcześniej wspomniany Holmes.




Gratulacje!


9 komentarzy:

  1. dołaczam sie do życzeń i gratulacji ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że Russel zostaje. Tak jakoś Go polubiłam ;D
    Gratulacje dla kolejnych uczestników IO, jeszcze troszkę i poznamy cały skład :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, fajnie :)
    Ja się cieszę z wygranej Włochów, jakoś bardziej ich lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze się, że to Włosi wywalczyli sobie miejsce na IO niż ci Niemcy, oni to już za dużo dobrego mają;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja myślałam, że Cie gdzieś wcięło... ;) Ale nieważne. Tutaj nawiążę do komentarzy wyżej, iż dziewczyny jesteście pierwszymi osobami, które widzę, że cieszę się z wygranej Włoch. Jakież to przyjemne uczucie. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie wcięlo mnie, ale ostatnio trochę miałam na głowie, za dużo by opowiadać. Ale tylko do jutra.
      Ja zauważyłam że radość po tym turnieju jest strasznie podzielona ;-)

      Usuń
  6. Bardzo się cieszę, że Rusel przedłużył kontrakt, bo normalnie jeszcze trochę i drużyna by się rozleciała :) i też gratuluję!

    Jeśli o kwalifikacje chodzi to byłam za jednymi i drugimi! Więc cieszę się, że znaleźli się w finale razem i cieszę się, że wygrały Włochy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że Rusel zostaje i że Włosi także jadą na IO ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam pojęcia, czy cieszę się, że awansowali Włosi, czy szkoda mi Niemców. Bez stronniczość mnie przeraża, ale co ja na to poradzę?
    Za to cieszę się, że Holmes zostaje. On tam pasuje:)

    OdpowiedzUsuń