środa, 9 maja 2012

Kubiak w Jastrzębiu

W poniedziałek dowiedzieliśmy się o przedłużeniu przez Michała Łasko kontraktu z Jastrzębską drużyną na kolejne dwa lata oraz o tym, że klub opuszcza libero Paweł Rusek oraz przyjmujący Zbigniew Bartman.

Dziś klub oświadczył, że po roku spędzonym w Jastrzębiu kontrakt przedłużył z klubem na kolejne trzy lata przyjmujący Michał Kubiak. Bardzo się cieszę, zwłaszcza że nie wiadomo było jak po odejściu Bartmana zareaguje ten zawodnik, jaką podejmie decyzję. Witamy w Jastrzębiu na dłużej!


A tak na temat swojego odejścia z klubu wypowiada się były już kapitan, Zbigniew Bartman:

- Zaufałem selekcjonerowi Andrei Anastasiemu, który w zeszłym roku przestawił mnie na atak i opłaciło się . Wątpię, by kto inny zaryzykował tak jak on i wystawił mnie na ataku. Do tego trzeba mieć jaja i ogromną wiedzę. Nie wyobrażam sobie, żebym miał być drugim atakującym. Mam występować w kadrze, więc nie mogę stać w kwadracie dla rezerwowych. Jestem bardzo wdzięczny prezesowi Zdzisławowi Grodeckiemu, który pokazał wielką klasę. Pozwolił mi odejść, bo chcę się rozwijać - twierdzi Bartman, który nie spieszy się z szukaniem nowego pracodawcy. Siatkarz z wyborem klubu czeka do Ligi Światowej. - Moim celem na przyszły sezon jest gra na pozycji atakującego. Będę szukał porządnego klubu, choćby do ostatniego momentu. Koniec z rozmienianiem się na drobne!

10 komentarzy:

  1. Kubi zostaje :) Przynajmniej jedna dobra informacja w tym tygodniu. :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No i bardzo piękna informacja, teraz trzeba życzyć jak największych sukcesów z zespołem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Misiu, słuszna decyzja ;D
    osamotiony bedzie ale da rade xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Tańcowały dwa Michały, jeden duży, drugi mały! :) jeden z lewej, drugi z prawej i do przodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że Michały zostają ;)
    Ciekawe co dalej ze Zbyszkiem, gdzie będzie grał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ma rację, niech się rozwija. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo Dziku! tak trzymać ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze, że Michał zostaje w JW na dłużej, pasuje tam :D
    a Zbychu niech znajdzie jakiś dobry klub, niekoniecznie w +lidze i się rozwija ;)

    OdpowiedzUsuń