poniedziałek, 21 maja 2012

Tischer: Nie mogę się doczekac kontaku z kibicami.

- Czy cieszysz się z podpisania kontraktu i z tego, że najbliższy sezon spędzisz w polskiej lidze?
- Zdecydowanie, bardzo cieszę się z możliwości występów w Jastrzębskim Węglu i polskiej lidze. Wierzę, że czeka mnie tu wiele dobrego.

- Co już wiesz na temat swojego nowego klubu?

- O klubie Jastrzębski Węgiel słyszałem same pozytywne opinie. Przede wszystkim odnośnie profesjonalnej organizacji sportowej, pozytywnej atmosfery w drużynie oraz posiadaniu wysokich ambicji do osiągania zamierzonych celów. Wiem, że ludzie z nim związani tworzą zgrany zespół. Co ważne, klub jest wyśmienicie poukładany i ogólnie prezentuje i gwarantuje wysoką jakość pracy. Jestem szczerze zadowolony, że teraz będę mógł być jego częścią.

- Jastrzębski Węgiel to w siatkarskim świecie uznana marka, którą dowodzi trener Lorenzo Bernardi. Czy czujesz, że wasza współpraca będzie układała się pomyślnie?
- Jestem przekonany, że współpraca ze sztabem szkoleniowym ułoży się znakomicie. Znam Lorenzo Bernardiego jako klasowego zawodnika, bez wątpienia jednego z najlepszych na świecie, za co darzę go ogromnym szacunkiem. Chociaż nie miałem jeszcze okazji przekonać się jakim jest trenerem, to wierzę, że będzie nam się świetnie pracowało razem.

- Życzymy Ci zatem wszelkiej pomyślności w nowym miejscu, a przede wszystkim sukcesów na parkiecie.
- Dziękuję pięknie i pozdrawiam polskich kibiców. Nie mogę się już doczekać kontaktu z Wami!

7 komentarzy:

  1. Ładnie z jego strony. Na pewno będzie miło przyjęty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo tak z tym ostatnim zdaniem całkowicie się zgadzam, widać wie co dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wie co dobre, a nie do Rosji zwiewa :P :D
    a jakże, to była aluzja - złośliwa ze mnie bestia ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie, że tak uważa :D nie mogę się doczekać jego przyjścia do JSW! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze chciałabym Go zobaczyć na boisku na żywo :) ale chyba w Jastrzębiu mi się to nie uda, bo raz kupowałam bilety przez kupbliet (bo mieszkam w Krk i nie mogłam osobiście) z czego do wyboru były bardzo miejsca a jak sie później okazało wszystkich przenieśli gdzieś na gorę hali, masakra była a niezadowolenie 20 osób było ogromne ;( niestety może w innym mieście się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam już z niecierpliwością aby zobaczyć go w Jatrzębiu. Miłe słowa z Jego strony... :) Ja też pozdrawiam Jego i Was

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozostaje życzyć powodzenia i udanego sezonu ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń