niedziela, 6 maja 2012

Urodziny Mateusza Malinowskiego

Kolejny zawodnik Jastrzębskiego Węgla obchodzi dziś urodziny. Jest nim dwudziestoletni leworęczny atakujący śląskiego klubu urodzony w Pile, Mateusz Malinowski. Zawodnik gra w PlusLidze od sezonu 2011/2012 (wcześniej występował w I. ligowym Jokerze Piła). W tym sezonie młody atakujący z powodzeniem zastępował na boisku swojego kontuzjowanego klubowego kolegę Michała Łasko.



Mateuszowi życzę częstszych wizyt na boisku w następnym sezonie, braku kontuzji, powołania do reprezentacji narodowej, mnóstwa medali oraz szczęścia w życiu prywatnym. Wszystkiego najlepszego!


7 komentarzy:

  1. dołaczam sie do życzen ;D

    najlepszego ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla Matiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mimo, że mało grał to zostawił po sobie całkiem niezłe wrażenie :) szczęścia i zdrówka mu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej wszystkiego najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, kolejny leworęczny. ;) Jak ja mam do nich, kurcze, słabość. Ja pierdziele, chyba powinnam się udać do jakiegoś specjalisty od problemów psychicznych. No bo kto kuźwa woli leworęcznych, co to w ogóle za kategoria. Wybacz, ale jestem zdruzgotana, gdyż bohater mojego ulubionego anime ginie na końcu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnionego wszystkiego najlepszego!! :))

    OdpowiedzUsuń