niedziela, 14 października 2012

Niegościnna Warszawa

3:1 (25:18, 25:18, 21:25, 25:23) przegrał dziś na wyjeździe Jastrzębski Węgiel z Politechniką Warszawską. MVP meczu został Maciej Pawliński, były zawodnik JW.

 Pierwszy set należal zdecydowanie do gospodarzy. Początek seta możemy okrzyknąć mianem walki środkowych. Górą był warszawski zawodnik, Maciej Zajder, Goście mieli dużo problemów w tej partii, która ostatecznie zakończyła się wynikiem 25:18.

Druga partia zaczęła się bardzo wyrównanie, jednak Warszawianie dość szybko odstawili rywali uciekając im na pięc oczek. Straty do samego końca nie udało się odrobić. W rezultacie set przegrany również do 18.

Trzecia odsłona była już bardziej wyrównana, jednak obie drużyny odskakiwały na zmianę na kilka oczek od rywala. W końcówce to Jastrzębski Węgiel był górą i wygrał seta do 21.

Czwarta partia na początku bardzo dobrze się dla nas zaczęła, jednak zaczęliśmy tracić punkty i nie pomagały nam nawet spektakularne obrony Damiana Wojtaszka. Wynik został wyrównany przy stanie 17:17 i od tej pory oba zespoły szły leb w łeb. Jednak po pomyłce Michała Łasko w ataku przy stanie 22:21 gospodarze doprowadzili do stanu 24:21 i mimo dzielnej obrony ze strony Pomarańczowych, wygrali seta i zarazem całe spotkanie 3:1.

Ja osobiście byłam bardzo zaskoczona śledząc na PlusLidze punktację. Nie wiem co się stało, czy to JW zagrało tak slabo, czy Politechnika tak dobrze (bo nie czarujmy się, faworytem Warszawa to nie była, a porażki do 18 sa dość dotkliwe). Albo jedno i drugie. W sumie nie ważne, najważniejsze żeby się ponieść i nie rozpamiętywać porażki. No i wygrywać następne mecze :) Ja czekam na relację mojego osobistego korespondenta. Zobaczymy jakie informacje będę miała  od osoby ktora widziała mecz na żywo.

Nie miałam okazji zobaczyć, ale czyżby nowa koszulka dla libero? Cóż, wolałam niebieskie wydanie, ale przed sezonem Damian grał w niebieskim stroju, więc może są dwa komplety :)

P.S. Zdjęcia z meczu z Kielcami.

7 komentarzy:

  1. Szkooooda :(
    Ale będzie lepiej. To tylko jeden mecz. Chociaż powiem szczerze, że to dla mnie małe zaskoczenie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam się szczerze, że jestem zaskoczony. Choć to początek sezonu, więc falowanie formą może się zdarzać. Oby nie za często!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, jestem bardzo zaskoczona tym wynikiem. byłam przekonana, że Jastrzębie wygra. ale niespodzianki są. aczkolwiek wolałabym, żeby górą był JSW ;)

      Usuń
  3. Jastrzębski przegrał z Politechniką? ;/ Następnym razem będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. noo przyznam, że jak zobaczyłam wynik na pluslidze to byłam w szoku, ale spokojnie -poczatek sezonu.
    ogl czesto trafić na transmisje jastrzębskiego, była jakaś w tym sezonie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym sezonie jeszcze nie. I do końca października nie będzie ;/

      Usuń
  5. Jastrzębski rządzi, i tak, i tak :)
    A teraz przepraszamy za spam... Zapraszamy Cię na http://babskieokonasport.blogspot.com/ - to blog o sporcie założony specjalnie dla dziewczyn! :) Jest nowy, dlatego liczymy na miłe komentarze od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń