środa, 16 stycznia 2013

:)

Witam witam :) W końcu mam troszkę czasu żeby znów zacząć pisać na blogu (a przynajmniej tak mi się wydaje, że mam ten czas).

A co wydarzyło się w szeregach Jastrzębian przez ten czas? W skrócie, była wspaniała passa ośmiu wygranych spotkań w lidze oraz 3 w Pucharze Polski, którą przerwała w minioną niedzielę ZAKSA, wygrywając z "pomarańczowymi" 3:0. Myślę że,  mimo ostatniego spotkania, mieliśmy okazję podziwiać kawał niezłej siatkówki w wykonaniu Jastrzębskiej ekipy.
Teraz głównym celem jest walka w PP. Tam czeka nas kolejne spotkanie z zespołem z Kędzierzyna. Oby zwycięskie :)

http://wefeellikebadjokes.tumblr.com/
P.S. Na Wasze blogi zajrzę wieczorem. Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Ciekawią mnie dalsze losy JSW :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To był piękny czas dla Jastrzębian, świetna gra! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nareszcie coś napisałaś! JW pokazuje teraz naprawdę dobrą siatkówkę, podczas gdy pozostałe drużyny zmagają się z kontuzjami.

    OdpowiedzUsuń