poniedziałek, 4 lutego 2013

Wyprawa do Bydgoszczy :)

W sobotę Jastrzębski Węgiel rozegrał z Delectą Bydgoszcz spotkanie w ramach 17. kolejki PlusLigi. I miałam szczęście tam być razem z grizzly i kociubą z siatkowkaweb oraz ich koleżanką a także siostrą i kuzynem kociuby :)


Mecz, c tu dużo opowiadać, mimo momentami nierównej gry i przegranej w tie-breaku, świetny! Szkoda że "pomarańczowi" przestali grać po zmianie stron w piątym secie, bo myslę że inaczej końcówka meczu mogłaby być znacznie ciekawsza.

 


Na niewielu meczach miałam okazję być, ale na pewno był to najlepszy na jakim do tej pory udało mi się obserwować na żywo :) Wielkie emocje! Nie obyło się również bez tych poza sportowych, na szczęście były to jakieś pojedyncze, niegroźne incydenty. Co tu dużo mówić, chce jeszcze raz! Tylko zastanawiam się dlaczego cała hala źle dopingowała na tym meczu... Coś im się chyba pomyliło :C

No a na koniec cała hala odśpiewała głośno "Sto lat!" wspaniałemu Stefano
wi Atidze, który w niedzielę obchodził urodziny.


Delecta Bydgoszcz – Jastrzębski Węgiel 3:2 (25:17, 22:25, 25:22, 16:25, 15:10)
MVP: Dawid Konarski


Jeśli chodzi o podpisy, udało mi się zdobyć autografy od Krzysztofa Gierczyńskiego, Violasa, Roba Bontje, Matteo Martino i Michała Łasko. W wolnej chwili oczywiście robię zdjęcie i wstawiam :)

Mecz meczem, ale jakie atrakcje czekały mnie na stacji (pomijając pana który dawał mi swoją wizytówkę, jesli chciałabym porozmawiać więcej na temat który z nim rozmawiałam, albo się nawet spotkać...). Moim pociągiem wracali panowie Wojtaszek i Popiwczak. Nie powiem, zaskoczenie ;)

Coś mi wariuje i musiałam wszystko wyśrodkować, a zdjęcia to już kompletnie nie chciały być tam gdzie miały być. Chyba blogspot mnie przestał lubić ;)

P.S. MUSZĘ to dodać. Anderson :O



6 komentarzy:

  1. O kurde, wracać z Popiwczakiem i Wojtaszkiem to nie lada gratka :)
    Ostatnie zdjęcie boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mecz był świetny i oczywiście zapraszamy ponownie do Bydgoszczy! <3

    ps. wyślij mi to konto :p

    OdpowiedzUsuń
  3. mecz fenomenalny :)
    wpadaj częsciej xd
    a hala się nie myliła xd

    OdpowiedzUsuń
  4. No to wyjazd się udał i był pełen emocji! Czekam na zdjęcia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mecz był niezły, z pewnością bardzo emocjonujący iii trzeba pochwalić kibiców, to co ostatnio dzieje się w Łuczniczce przechodzi najśmielsze pojęcie. Oby tak już do końca

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że w końcu mogłaś wybrać się na mecz. No i akurat trafiłaś na jeden z ciekawszych. Super ;D

    OdpowiedzUsuń