poniedziałek, 28 stycznia 2013

Urodzinowo

Witam :) Dziś tak szybciutko, bo jutro jest moje być albo nie być.  Ale o tym jak już minie ten (przekleństwo) dzień.



Dziś swoje 26. urodziny obchodzi Matteo Martino, a jutro 24. - środkowy Łukasz Polański. Standardowo, życzę braku kontuzji, zdrowia, zdrowia, zdrowia i mnóstwa okazji do wykazania się na boisku. No i oczywiście zdobycia Mistrzostwa Polski! Wszystkiego najlepszego Panowie również w życiu prywatnym! :)

A oto jaki filmik z życzeniami urodzinowymi nagrały dziewczyny z Fan Clubu Matteo Martino na facebooku:


Dziękuję za życzenia powodzenia. Miałam dziś egzamin na prawko i niestety, 3 punkty zabrakły mi do zaliczenia teorii. O ile pytania z zasad ruchu drogowego są do przejścia, to zadania z drugiej części to jakiś kosmos. Ale tak, błędne ustawienie zagłówka w samochodzie na pewno stworzy zagrożenie na drodze nie tylko mnie, ale również i innym kierowcom. 
W sobotę jadę na Jastrzębie, ale na blogu pojawiać będę się rzadko, bo mam dużo nauki w szkole. I do tego te testy (zapisuje się mało osób, wiec poprawka samych testów już niedługo). Dlatego z góry przepraszam.

5 komentarzy:

  1. Również wszystkiego najlepszego.
    A Tobie powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę oryginalny :) Dołączam się do życzeń i Tobie także życzę powodzenia!

      Usuń
  2. O to szkoda, że Ci się nie udało, ale podobno teoria to masakra teraz :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiesz, w Poznaniu mieliśmy zawrotną zdawalność teorii - 10% ;-)

      Usuń
  3. najlepszego dla siatkarzy i powodzenia Tobie na prawie jazdy! ;)

    OdpowiedzUsuń