piątek, 25 stycznia 2013

Liebster Award

Zostałam nominowana do zabawy Liebster Award przez dziewczyny z thisismylifeandmygame.blogspot.com. Dziękuję bardzo :)


Zabawa polega na tym, że osoby nominowane odpowiadają na zadane im pytania, układają swoje i typują kolejne blogi do zabawy.

Pytania od dziewczyn:
1. Pierwsza myśl, jaka wpadnie Ci do głowy,kiedy usłyszysz nazwiska niżej wymienionych panów:
Mesut Ozil - wyłupiaste oczy
Andrea Anastasi - A czy Andrea o tym wie? 
Rafał Brzozowski - Taaaaak blisko, taaaak blisko jak jaaaa :D 
Zbigniew Bartman - bartmanowy pomarańczowy kubraczek z logo JW 
2. Ulubiony polski zespół muzyczny ?
Jest ich dosyć sporo, ale najbardziej to Dżem, happysad i Deuter. Ogólnie bardzo lubię stare, polskie rockowe zespoły.
3. Masz ulubiona książkę, jeżeli tak to jaką ?
"Bez mojej zgody" J. Picoult
4. Dlaczego zainteresowała Cię siatkówka albo piłka nożna ?
Siatkówką zaraziła mnie koleżanka z ławki. A były wtedy ME 2009. I tak to się wszystko zaczęło :) Jeśli chodzi o piłkę, raczej się nie interesuję, śledzę tylko poczynania Lecha.
5. Wierzysz, że Polska wyjdzie z grupy na MŚ? ( piłka nożna)
Jesli będą grali tak jak teraz to nie.
6. Co najbardziej denerwuje Cię w podanym niżej sportowcu:
 Cristiano Ronaldo - to że jest Krysią, a nie Krystianem.
Zbigniew Bartman - to że w tv wydaje się być burakiem a jak miałam okazję go spotkać to wcale taki nie był. 
Krzysztof Ignaczak - w Krzysiu nie denerwuje mnie nic :)
Wayne Rooney -  nie znam dobrze tego Pana. Ale ma taki śmieszny wyraz twarzy ;)
Gerard Pique - jest z Barcelony ;p
7. Co sprawia Ci największą radość?
SIATKÓWKA! I słuchanie dobrego rocka.
8. Asseco Resovia Rzeszów vs. Jastrzębski Węgiel ?
Ciężko wybrać... Ale mimo wszystko JW.
9. Borussia Dortmund vs. Bayern Monachium ?
Borussia.
10. Kim chciałabyś zostać w przyszłości ?
Praca w bankowości albo jako Obrońca Praw Konsumenta. Może nie tyle bardzo chcę, co wybrana szkoła mnie w tym kierunku pcha.


Moje pytania:
1. Kibicujesz spokojnie czy raczej bardzo energicznie?
2. Ostatnio słuchana piosenka?
3. Zwolnienie Alojzego Świderka - jesteś "za" czy "przeciw"?
4. Wymarzony prezent na urodziny to...
5. Ranny ptaszek czy śpioch?
6. Spotkanie w ciemnej uliczce z wściekłym Gołotą czy ruscy jako światowa potęga siatkówki?
7. Ulubiona bajka z dzieciństwa.
8. Ciepła owocowa herbatka czy gorąca czekolada?
9. Byłaś ostatnio na jakimś meczu?
10. Zawsze chciałam...

Nominowani:
http://siatkaweb.blogspot.com/ (wiem grizzly co myślisz na temat takich zabaw [ja też kiedyś nie byłam za, ale dzisiaj mam natchnienie ;)], jednak liczę na kociubę ;) )

A już jutro Puchar Polski. Zasiadamy przed TV i trzymamy kciuki. HEJ JASTRZĘBIE!


Dobra piosenka na piątkowy wieczór nie jest zła ;)

4 komentarze:

  1. raczej Hej Hej Delecta! Chociaż w Sumie JW też może być i wtedy taki ładny finał: Delecta - JW!

    a co do zabawy to jak już kociuba odpowie to ja też. co będzie w jednej notce. :p ale to zależy czy kociuba bd chciała odpowiedzieć xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa, piąteczka z tym Piqe:D I z Lechem oczywiście też, Lech jest okay. O Picoult już nie mówiąc...

    A dzisiaj jeszcze skoki...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedz 6. " to, że jest Krysią, a nie Krystianem" ;)- najlepsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację :* jak znajdę chwilę wolnego czasu postaram się odpowiedzieć na pytania.

    OdpowiedzUsuń